13.03.2020 // Сніданок: Вареники ліниві з сметаною, батон з маслом, молоком. // Обід: Суп вермешелевий, ліникі голубці з м'ясом, гречаники, буряк тушкований, компот із сухофруктів, хліб. // Полуденок: Каша молочна манна, батон з маслом, чай.

В рамках Тижня "Професійної творчості" в ЗДО №50, із метою надихнути педагогів закладу, стимулювати їхню активність, ініціативність, прагнення до запровадження інновацій для вдосконалення освітнього процесу та вирішення річних завдань пройшли колективні перегляди педагогів, які атестуються.

Інтегроване заняття "Пошуки пісочної країни" (природне довкілля + сенсорно пізнавальний розвиток з елементами технології "Sendplay" група №8 (5 рік життя) вихователь Гольонко К.В.

Відповідно до наказу відділу освіти Рівненської  міської ради від 25.03.2019

№ 130-осн. «Про проведення Дня цивільного захисту, Тижня безпеки дитини та об’єктового тренування», наказу ЗДО №50 від 26.03.2019 №28-осн. «Про проведення Тижня безпеки дитини та об’єктового тренування в закладі дошкільної освіти» та з метою формування у кожного учасника освітнього процесу внутрішньої мотивації свідомого ставлення до власної безпеки, реальну готовність до дій в умовах надзвичайної ситуації, створення безпечних та нешкідливих умов для розвитку, виховання та навчання дітей з 22 по 26 квітня 2019 р. у ЗДО був проведений Тиждень безпеки дитини та об’єктового тренування.

Згідно річного плану роботи ЗДО № 50 в період з 11.03. по 15.03.2019р. в закладі проходив методичний тиждень творчих звітів педагогів, що атестуються «Творчість + креативність = майстерність».

МЕТА:

  • популяризувати педагогічні ідеї педагогів, що атестуються;
  • мотивувати застосовувати свій творчий потенціал для формування креативного середовища в освітньому процесі;
  • оволодівати методами та прийомами креативного навчання;
  • продукувати цікаві ідеї та оригінальні рішення;
  • створювати атмосферу психологічного благополуччя,емоційного комфорту для кожного педагога;
  • підтримувати впевненість педагогів у собі, підвищувати їхню самооцінку,навчати відволікатися від повсякденних проблем,отримувати моральне задоволення.

 

Дистанційне заняття (для дітей раннього дошкільного віку). Вихователь Лимар Юлія.

 

Дистанційне заняття (для дітей раннього дошкільного віку). Вихователь Козлюк Руслана.

 

 

 

Дистанційні заняття ( для дітей II молодшої групи). Вихователь Шевчук Олеся.

 

 

 

Дистанційні заняття ( для дітей  II молодшої групи). Вихователь Кушнір Альона.

 

 

Дистанційні заняття ( для дітей II молодшої групи). Вихователь Петричук Анна.

 

Дистанційне заняття ( для дітей  II молодшої групи). Вихователь Пасічник Юлія.

 

 

Дистанційні заняття (для дітей середньої групи). Вихователь Полюхович Юлія.

Дистанційні заняття (для дітей середньої групи). Вихователь Юсин Олеся.

 

 

Дистанційні заняття (для дітей середньої групи). Вихователь  Дікал  Надія.


 

Дистанційні заняття (для дітей середньої групи). Вихователь Пасічник Юлія.

 

 

Дистанційні заняття (для дітей середньої групи). Вихователь Дахнова Ірина.

 

Дистанційні заняття (для дітей старшої групи). Вихователь Степчук Наталія.

 

 

Дистанційні заняття (для дітей старшої групи). Вихователь Юрчук Валентина.

 

 Дистанційне заняття (для дітей старшого дошкільного віку). Керівник гуртка Метка Олена.

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Вихователь Юсин Олеся.

 

 

 Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.

 

 

 

 

Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Пасічник Юлія.

\

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої ( 4 рік життя)  та середньої (5рік життя) групи. Підготувала вихователь Пасічник Юлія

                                                                                      на тему:

                                          «Граємо всюди»

 

Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх умовах?

 

                                                                                    «Ігри на кухні»

 

Використовуючи гру, при організації повсякденних домашніх справ, можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого.

 

Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

Завдання на розвиток дрібної моторики:

  • розсортувати білу і червону квасолю;
  • викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
  • в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
  • порахувати скількистолових (чайних) ложок рису увійде в чашку, банку...

Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров’я!

 

 

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи (4 рік життя). Підготувала вихователь 

Юсин Олеся.

 

 

 

 

 

Косультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Шевчук Олеся.

 

 

 

 

 Консультація для батьків дітей середньої групи ( 5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Гриневич Олена .

 

 

 

 

                           ЯК ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН І ЗАЛИШИТИСЬ СПОКІЙНИМИ БАТЬКАМИ?

  

18.03.2020

Паніка – психічний стан людей — несвідомий, нестримний страх, викликанийнебезпекою, щоохоплюєлюдину. Вірус – цезагроза, і в умовахнестабільності, у тривозі за своєжиття і здоров’яблизьких, не рідко ми втрачаємокритичнемислення і впадаємо в панічністани.

Що можна зробити, щоб уберегти себе та корисно і безпечно провести час вдома з дітьми, в умовахізоляції у зв’язку із загрозою розповсюдження короновірусу?

Ось декілька порад.

  1. Обмежте контакти людей в соцмережах, відякихвиотримуєтеінформацію про карантин, його перебіг, актуальний стан. Оберіть для себе декілька авторитетних осіб чи джерел від яких іде суха, фактична інформація, без зайвого аналізувати ситуації та особистісних  оціночних суджень.
  2. Відслідковуйте свої почуття.Коли діти і батьки знаходяться в обмеженому просторі досить довгий час, закономірно що виникає дуже багато різноманітних ситуацій, на які ми так чи інакше реагуємо. Дуже важливо в цей момент зрозуміти якісаме у вас почуття – страх, злість, тривога, лють, роздратування чи яке-небудьінше і відчутищосамеїхвикликало. Оскільки, може відбутись підміна почуттів, коли, наприклад, ви можете злитись на підвищення курсу валют і через це сильно накричати на дитину за розлитий чай. Намайгайтесь розмежовувати, які саме почуття і до кого чи чого, ви відчуваєте. Краще обговорити з дітьми почуття допоможуть такі книги: “Велика книга почуттів”“Книга Від…до. Почуття: від  суму до радості”“Безлічемоцій. Що означає кожна?”та ігри: емоційний кубикемоції на магнітахмеморіемоціїїгра-розвивайка Емоції.
  3. Не замовчуйте власні переживання стосовно карантину. Діти все відчувають, вони розуміють, що є певненапруження і батьки стривожені. Необхідно спокійно пояснити дітям ситуацію простою та зрозумілою мовою, без зайвоїпанікисказати про своївідчуттязанепокоєння та тривоги і розповісти про елементарні правила особистоїгігієни, якіможутьзахиститивідвірусів (регулярно мити руки, не братинічогобрудного до рота, зайвий раз не цілуватися і не обійматися…). Для маленьких дітейці правила можнаперетворити на гру.
  4. Утворіть ритуали. Ізоляція – цесвого роду криза, це зміна стабільності і звичайного режиму. Завдання для батьків в цей час організувати нові ритуали, які забезпечать стабільність дітям. Це можуть бути: фізична зарядка в певний час, телефонні та відеодзвінки з рідними, спільне приготування
  5. їжі, ігровітурніри з різноманітнихнастільнихчиактивнихігор.
  6. Організуйтедітямігровудіяльність.Під час карантину можнапограти в різнінавчальніігриаборозважальні.

Ігри, щоб не забути букви та цифри – Твінс АБЦграГрайливісовигра з маркером Жирафчикдошка-вкладка «Цифри»дерев’янаіграшка половинки «Рахуємо до 10»дошка-вкладка АлфавітМатематичнапробіркаГра для вивчення таблички множення “Спіймайгоробця”.

Настільні ігри на розвиток мислення – Кольорикирізноманітніпазлиголоволомкимагнітнийтанграмматематичний планшетКольоровіжабенятаШкарпетки рукавичкигра Ку-ку-рі-ку Будь першимігримеморіЛимонади.

Розважальні ігри – магнітнагра “Торт”гранастільна з липунами (Монстроманія)СковорідкиХто ЯДженгаМафія, Докумекай, АсоціаціїМімікю, Кривляки, Базікало (вірю-не вірю), гра Не прогав.

Ігри для найменших – Гра з мішечком «Звіробуcігри з прищепкамиКомбінаторПазли-двійнята «Лічба»пальчиковий театр “Тваринки”шнурівкибалансирисортерипазли-половинкиігри на липучкахпірамідкимозаїкаовочі та фрукти з полімерноїглинипомпоникарткиДоманарізноманітнісенсорні коробки.

Активні ігри – ходулі, м’ячики, фітболи, килимки з каменями, боулінг.

  1. Створіть резервний список активностей та ігор з дітьми,в якийможнаглянути, коли буде здаватись, щозробиливже все щоможливо.
  2. Підтримуйте свій ресурс.Насправді батьки легко можуть взаємодіяти зі своїми дітьми, якщо мають на це ресурс і є наповнені. І тут головне зрозуміти, що в данийперіодізоляції не всівашідіїповинніматиякийсьсенс. В звичайномуритмі ми звиклиставити перед собою певні завдання, виконувати їх і від цього отримувати енергію. Наразі ситуація змінилась – необхідно навчитись отримувати задоволення від процесу, а не від результату. Дозвольте собі робитищось без конкретної цілі. Спробуйте зрозуміти, що підходить більше для вас – перегляд фільмів, рукоділля, читання книг, онлайн-навчання, спорт вдома.

Ще один важливий момент стосовновнутрішнього ресурсу – не плануйте далеко наперед. Оскільки ситуація не зовсім стабільна, не ставте конкретних планів, щоб не розчаровуватися у випадку іх нереалізації.

Здоров’явсім і пам’ятайте – карантин скоро скінчиться!

 

 

 

 

     Методи формування позитивного мислення

 

                 

                                                   ЦІКАВА КОРОБОЧКА – ЧУДОВИЙ СПОСІБ ЗАЙНЯТИ ДИТИНУ

 

 

Пропонуємозробити для свої хдіток «Цікаву баночку» або коробочку чи мішечок.

Ця баночка стане у пригодіпід час свята або просто в дощовий день вдома, коли всііншііграшкинабридли. Загалом, вона допоможерозважитидитинуабогрупудітей в будь-якихситуаціях і за будь-якихобставин.

Як її зробити? Цедуже просто! Візьміть відповідну баночку / коробочку / мішечок і прикрасьте її / його за власнимбажанням. Найкращецезробити разом з дитиною. Зробітьтаку баночку, яка б подобалася і вам і дитині і так, щоб вона стала прикрасою у вашому інтер’єрі.

Потім придумайте і надрукуйте різноманітні ігри та завдання на маленьких картках, або записочках. Завдання можуть бути смішними, жартівливими, серйозними, розвиваючими. Пропонуємо вам кілька варіантів завдань для прикладу:

  • намалювати малюнокп альцями;
  • побудувати халабуду з подушок, стільців і покривал;
  • відправитися на пікнік;
  • гратися з водою;
  • пускати сонячні зайчики;
  • пограти в театр тіней;
  • пограти в крокодила;
  • влаштувати день перевдягань;
  • інсценувати улюблену казку;
  • виконатитанець аборигена;
  • танцювати під запальну музику з повною склянкою води;
  • намалювати собі вуса і не змивати їх до вечора;
  • співати караоке;
  • навести порядок в іграшках;
  • прибрати в кімнатіпокиграє весела музика;
  • розгадати ребус;
  • відгадати загадку.

Завдання можуть бути найрізноманітнішими! Придумайте саміабо разом з дитиною такі, які будуть цікаві саме вам. А як використовувати цю баночку – напевно, пояснювати не треба. Витягати по одній записочці, коли стає нудно і нічим себе зайняти.

                                         БАНОЧКА ЩАСТЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ

Оптимістичний настрій допомагає дітям рости більш здоровими і стати творчими, позитивними і незалежними в майбутньому. У всіх нас бувають важкі часи, які можуть тривати дні, тижні аб онавітьмісяці.

Пережити такі періоди людям допомагає позитивне мислення, ефекти якого науково підтверджені. Психологи, використовуючи дані досліджень, встановили, що налаштування на успіх в конкретній справі може сприяти підвищенню імунітету до деяких інфекційних захворювань.
У випадку з дітьми відбувається те ж саме.
Як формувати позитивне мислення у дітей?

Пропонуємо Вашій увазі чудову методику, розроблену іспанськими психологами.
Що треба зробити


Для початку вибираєте велику і красиву скляну банку. Вона і буде банкою щастя. Ви можете підписатиїї за допомогою маркера або приклеїти на неї красиву картинку.
Банку треба розміститина видному місці в будинку.
Щодня батьки і діти повинн іописати те, що найкраще трапилося з кожним з них протягом дня. Це можуть бути зовсім простіречі, наприклад, добре слово, посмішка або речі значно більші – іспит, який зданий краще, ніж очікувалося.

При написанні записки інформація, що міститься в ній, відкладається в мозку, навіть якщо ми цього і не усвідомлюємо.
Записку складають і відправляють в банку.
Приблизно через 6 місяців або коли банка буде заповнена, записки виймаються і читаються вголос.

 

Що дає застосування такої методики

  • Дитина навчиться думати про хороші речі, які трапляються з нею протягом дня.
  • Вона буде цінувати навіть незначні позитивні речі, які можуть бути непоміченими іншими людьми.
  • Дитина зможе відрізняти невеликі проблеми від дійсно істотних.
  • Дитина навчиться бути вдячною.
  • Все це поліпшить спілкування і атмосферу в цілому в сім’ї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЦІНИТИ ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ СВОЄЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ БАТЬКАМ ДОПОМОЖЕ ТЕСТ «ЧИ ГОТОВА ДИТИНА ДО ШКОЛИ?»

  • Чихоче Ваша дитинайти до школи?
  • Чидумає Ваша дитина про те, що у школі вона багатодізнається й навчатися буде цікаво?
  • Чиможе Ваша дитинасамостійносидіти над якоюсь справою, яка потребуєзосередженостівпродовж 30 хвилин (наприклад, збирати конструктор)?
  • Чи Ваша дитина у присутностінезнайомиханітрохи не соромиться?
  • Чивміє Ваша дитинаскладатирозповіді за картинкою не коротші, ніжізп’ятиречень?
  • ЧиможеВашадитинарозповістинапам’ятькількавіршів?
  • Чивміє вона відмінятиіменники за числами?
  • ЧивмієВашадитиначитати по складах абоцілими словами?
  • Чивміє Ваша дитинарахувати до 10 і назад?
  • Чиможе вона розв’язуватипростізадачі на віднімання й додаванняодиниці?
  • Чи правильно, щоВашадитинамаєтверду руку?
  • Чи любить вона малювати і розфарбовувати картинки?
  • Чиможе Ваша дитинакористуватисяножицями і клеєм (наприклад, робитиаплікації)?
  • Чиможе вона зібратипазли з п’ятичастин за хвилину?
  • Чизнаєдитинаназви диких і свійськихтварин?
  • Чиможе вона узагальнюватипоняття (наприклад, назвати одним словом овочі: помідори, морква, цибуля)?
  • Чи любить Ваша дитинасамостійнопрацювати – малювати, збиратимозаїкутощо?
  • Чи може вона розуміти і точно виконувати словесні інструкції?

Якщо сподобалась сторінка, не забудь поділитися в соціальних мережах