Впровадження інновацій

 

Педагоги  ЗДО успішно здійснюють інтеграцію компонентів змісту різних розділів освітньої програми «Дитина» та парціальної програми «Stream-освіта, або Стежинки у Всесвіт», упроваджують інтегровані форми організації навчання: інтегровані заняття, освітні ситуації, освітні подорожі.

Вихователі Шевчук О.А., Овдійчук Ю.В., Полюхович Ю.В., Степчук Н.В., Кушнір О.О., Петричук А.В., Юрчук В.М., Яцюк І.В. спрямовують освітню діяльність не на подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на формування цілісної картини світу й на здатність застосовувати набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях, розвивають здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук в тісному взаємозв’язку.

Вихователь середньої групи №7 Овдійчук Ю.В вчить дітей створювати фрактали кількома  методами на занятті «Чарівна країна Фракталія».

 

Вихователь середньої групи №4 Кушнір О.О. формувала у дітей уявлення про особливості конструювання  з використанням лего та зошитів «Логіки світу».

 

Вихователь молодшої групи №12 Степчук Н.В. розвивала у  дітей пізнавальні здібності та вчила створювати об’ємне моделювання з простих будівельних елементів.

 

Вихователь середньої групи №7 Шевчук О.А. вчила дошкільнят бути маленькими винахідниками, створювати об’ємне моделювання за задумом та площинне відтворення візерунків за зразком користуючись різними видами конструкторів, логічними блоками Дьєнеша.

   

 

Вихователь старшої групи №11 Полюхович  Ю.В. розвивала здібності  дітей до наочного моделювання  шляхом створення та використання наочних моделей різних типів, ознайомлювала з графічним планом як умовним зображенням простору.