16.04.2019 // Сніданок: Сирники з сметаною, батон з маслом, чай. // Обід: Суп болгарський, бігос з м'ясом, компот із сухофруктів, хліб. // Полуденок: Каша молочна пшенична, батон з маслом, чай.

Головною метою дошкільного навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку, максимальна реалізація здібностей і потенційних можливостей дошкільників, втілення в практику нової моделі дошкільного навчального закладу, спрямованої на поглиблений інтелектуальний розвиток дитини.

Пріоритетними напрямками діяльності дошкільного навчального закладу є:

  • поглиблений інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток дошкільників;
  • формування життєвої компетентності, цілісного світогляду дошкільників, навчання гармонійного існування в довкіллі, як передумов подальшого зростання дитини;
  • забезпечення особистісно орієнтованого, гуманістичного, компетентнісного, інтегрованого підходів у всіх видах діяльності дітей;
  • впровадження проективних та інноваційних освітніх технологій;
  • використання моделі щодо взаємовідносин та спілкування «дитина-педагог», що базується на демократичних засадах, партнерстві, дружніх стосунках;
  • акцентування уваги на обдарованості особистості, виявлення талантів, створення умов для їх розквіту, самовираження і самореалізації кожного індивіда;
  • залучення дітей та їх батьків до українських народних традицій, культури, формування у них національної свідомості;
  • формування свідомого ставлення в усіх учасників освітньо-виховного процесу щодо здорового способу життя.

Над реалізацією головної мети та пріоритетних напрямків роботи невтомно працює творчий педагогічний колектив, який систематично підвищує професійну майстерність, експериментує, досліджує, знаходиться у постійному пошукові.

Успішній роботі колективу сприяють власне розроблені:

  • концепція інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку;
  • перспективний план розвитку закладу на 2013-2018 р.р.;
  • портрет дитини-випускника;
  • портрет педагога;
  • модель освітньо-виховної діяльності;
  • структурна модель дошкільної групи з пріоритетом інтелектуального розвитку дитини;
  • модель роботи з інтегрованого навчання та виховання дошкільників;
  • алгоритм реалізації проблемної теми «Здійснення інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку через активне та творче впровадження проектних освітніх технологій», що й забезпечують ефективні шляхи та засоби для вирішення поставлених завдань, системний підхід до перспективи розвитку, реалізацію пріоритетного інтелектуального напрямку освітньої діяльності.
Якщо сподобалась сторінка, не забудь поділитися в соціальних мережах